As Web's World Turns

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • IIC
    Senior Member
    • Nov 2003
    • 14938

I think I mentioned this...My wife and one of my sister-in-laws are going to England, France and Italy for a couple weeks around April 17th...I wanted to sneak in a quick trip to Tahiti while they are gone...but now that I think about it...Tahiti is French too
    "Trade What Is Happening...Not What You Think Is Gonna Happen"

Find Tomorrow's Winners At SharpTraders.com

Follow Me On Twitter

Comment

• Websman
      Senior Member
      • Apr 2004
      • 5545

Bonjour,
      Aucuns nouveaux commerces cette semaine. Je suis calme s'asseyant sur les espèces, mais je crois que le marché se tourne. J'achèterai SIRI quand il frappe $4. J'ai décidé d'écrire ceci en français, parce que j'ai à rien mieux faire en ce moment. J'espère que vous les gars ont un grand weekend. Quant à moi, je frapperai l'eau demain.
      Merci

Webs...

Comment

• Websman
        Senior Member
        • Apr 2004
        • 5545

Originally posted by Websman
        Bonjour,
        Aucuns nouveaux commerces cette semaine. Je suis calme s'asseyant sur les espèces, mais je crois que le marché se tourne. J'achèterai SIRI quand il frappe $4. J'ai décidé d'écrire ceci en français, parce que j'ai à rien mieux faire en ce moment. J'espère que vous les gars ont un grand weekend. Quant à moi, je frapperai l'eau demain.
        Merci

Webs...
        Ok...for those English only folks....
        No new trades this week. I'm still sitting on cash, but I believe the market is turning around. I'll buy SIRI when it hits $4. I decided to write this in French, because I have nothing better to do at this time. I hope you guys have a great weekend. As for me, I'll be hitting the water tomorrow.
        Thanks

Comment

• Originally posted by Websman
          Bonjour,
          Merci

Webs...
          You forgot to convert the $4 to euros.

Comment

• IIC
            Senior Member
            • Nov 2003
            • 14938

Ok...for those English only folks....
            No new trades this week. I'm still sitting on cash, but I believe the market is turning around. I'll buy SIRI when it hits $4. I decided to write this in French, because I have nothing better to do at this time. I hope you guys have a great weekend. As for me, I'll be hitting the water tomorrow.
            Thanks
            Que pensez-vous que le plafond de Naz est avant une correction majeure ?

Follow Me On Twitter

Comment

• Websman
              Senior Member
              • Apr 2004
              • 5545

Originally posted by IIC
              Que pensez-vous que le plafond de Naz est avant une correction majeure ?

Je souhaite que j'ai su, mais je suis juste un commerçant de amatuer. Je ne pense pas que nous verrons un bon rassemblement jusqu' à la fin de l'année. Les prix de pétrole tuent le marché.

Webs...

Comment

• IIC
                Senior Member
                • Nov 2003
                • 14938

Je souhaite que j'ai su, mais je suis juste un commerçant de amatuer. Je ne pense pas que nous verrons un bon rassemblement jusqu' à la fin de l'année. Les prix de pétrole tuent le marché.

Webs...
                Bien, vous toujours pouvez acheter des stocks de pétrole

Follow Me On Twitter

Comment

• IIC
                  Senior Member
                  • Nov 2003
                  • 14938

West Tx Cash oil closes:
                  2/4...46.49
                  2/11..47.17
                  2/18..48.36
                  2/25..50.95

Follow Me On Twitter

Comment

• Websman
                    Senior Member
                    • Apr 2004
                    • 5545

Originally posted by IIC
                    Bien, vous toujours pouvez acheter des stocks de pétrole
                    Bonne idée. Je ne vois pas que les prix de pétrole descendant aussi longtemps que la guerre d'Iraq va sur. Ce n'est pas étrange que vous pouvez acheter le gaz pour 0,12 par le gallon dans Iraq pendant qu'il coûte presque $2 ici ? Nous devons contrôler de leur provision de pétrole pour former pour les coûts de la guerre. Oh bien, Cela Est la façon il va. Je payerai la note le pétrole stocke cette semaine.

Merci

Webs...

Comment

• IIC
                      Senior Member
                      • Nov 2003
                      • 14938

Bonne idée. Je ne vois pas que les prix de pétrole descendant aussi longtemps que la guerre d'Iraq va sur. Ce n'est pas étrange que vous pouvez acheter le gaz pour 0,12 par le gallon dans Iraq pendant qu'il coûte presque $2 ici ? Nous devons contrôler de leur provision de pétrole pour former pour les coûts de la guerre. Oh bien, Cela Est la façon il va. Je payerai la note le pétrole stocke cette semaine.

Merci

Webs...
                      Je pense que je paierait plutôt l'haut prix de gaz et de séjour aux Etats-Unis contre prendre une unité de dimanche bon marché dans Bagdad chaque weekend.

Follow Me On Twitter

Comment

• Websman
                        Senior Member
                        • Apr 2004
                        • 5545

Originally posted by IIC
                        Je pense que je paierait plutôt l'haut prix de gaz et de séjour aux Etats-Unis contre prendre une unité de dimanche bon marché dans Bagdad chaque weekend.
                        HAHAHA!!!! Now that's funny! I guess you're right. Baghdad would suck wouldn't it?

Comment

• I hope you guys aren't talking about good stock tips, because I cannot understand what you're writing.

Comment

• IIC
                            Senior Member
                            • Nov 2003
                            • 14938

Originally posted by B.J
                            I hope you guys aren't talking about good stock tips, because I cannot understand what you're writing.
                            Go to http://FreeTranslation.com You didn't really think I spoke French did you?

Follow Me On Twitter

Comment

• Good stuff:

Yo no hablo francés ni el inglés. Hablo español, el idioma oficial de California.

Comment

• Websman
                                Senior Member
                                • Apr 2004
                                • 5545

Originally posted by IIC
                                Go to http://FreeTranslation.com You didn't really think I spoke French did you?
                                Yup...that's the same sight I use.
                                I need some good picks for tomorrow. It's research time. I'll post any picks I may find.

Comment

Working...
                                X