I think I mentioned this...My wife and one of my sister-in-laws are going to England, France and Italy for a couple weeks around April 17th...I wanted to sneak in a quick trip to Tahiti while they are gone...but now that I think about it...Tahiti is French too
As Web's World Turns
Collapse
X
-
"Trade What Is Happening...Not What You Think Is Gonna Happen"
Find Tomorrow's Winners At SharpTraders.com
Follow Me On Twitter
-
-
Bonjour,
Aucuns nouveaux commerces cette semaine. Je suis calme s'asseyant sur les espèces, mais je crois que le marché se tourne. J'achèterai SIRI quand il frappe $4. J'ai décidé d'écrire ceci en français, parce que j'ai à rien mieux faire en ce moment. J'espère que vous les gars ont un grand weekend. Quant à moi, je frapperai l'eau demain.
Merci
Webs...
Comment
-
-
Originally posted by WebsmanBonjour,
Aucuns nouveaux commerces cette semaine. Je suis calme s'asseyant sur les espèces, mais je crois que le marché se tourne. J'achèterai SIRI quand il frappe $4. J'ai décidé d'écrire ceci en français, parce que j'ai à rien mieux faire en ce moment. J'espère que vous les gars ont un grand weekend. Quant à moi, je frapperai l'eau demain.
Merci
Webs...
No new trades this week. I'm still sitting on cash, but I believe the market is turning around. I'll buy SIRI when it hits $4. I decided to write this in French, because I have nothing better to do at this time. I hope you guys have a great weekend. As for me, I'll be hitting the water tomorrow.
Thanks
Comment
-
-
Originally posted by WebsmanBonjour,
Merci
Webs...
Comment
-
-
Originally posted by WebsmanOk...for those English only folks....
No new trades this week. I'm still sitting on cash, but I believe the market is turning around. I'll buy SIRI when it hits $4. I decided to write this in French, because I have nothing better to do at this time. I hope you guys have a great weekend. As for me, I'll be hitting the water tomorrow.
Thanks"Trade What Is Happening...Not What You Think Is Gonna Happen"
Follow Me On Twitter
Comment
-
-
Originally posted by IICQue pensez-vous que le plafond de Naz est avant une correction majeure ?
Je souhaite que j'ai su, mais je suis juste un commerçant de amatuer. Je ne pense pas que nous verrons un bon rassemblement jusqu' à la fin de l'année. Les prix de pétrole tuent le marché.
Webs...
Comment
-
-
Originally posted by WebsmanJe souhaite que j'ai su, mais je suis juste un commerçant de amatuer. Je ne pense pas que nous verrons un bon rassemblement jusqu' à la fin de l'année. Les prix de pétrole tuent le marché.
Webs..."Trade What Is Happening...Not What You Think Is Gonna Happen"
Follow Me On Twitter
Comment
-
-
West Tx Cash oil closes:
2/4...46.49
2/11..47.17
2/18..48.36
2/25..50.95"Trade What Is Happening...Not What You Think Is Gonna Happen"
Follow Me On Twitter
Comment
-
-
Originally posted by IICBien, vous toujours pouvez acheter des stocks de pétrole
Merci
Webs...
Comment
-
-
Originally posted by WebsmanBonne idée. Je ne vois pas que les prix de pétrole descendant aussi longtemps que la guerre d'Iraq va sur. Ce n'est pas étrange que vous pouvez acheter le gaz pour 0,12 par le gallon dans Iraq pendant qu'il coûte presque $2 ici ? Nous devons contrôler de leur provision de pétrole pour former pour les coûts de la guerre. Oh bien, Cela Est la façon il va. Je payerai la note le pétrole stocke cette semaine.
Merci
Webs..."Trade What Is Happening...Not What You Think Is Gonna Happen"
Follow Me On Twitter
Comment
-
-
Originally posted by IICJe pense que je paierait plutôt l'haut prix de gaz et de séjour aux Etats-Unis contre prendre une unité de dimanche bon marché dans Bagdad chaque weekend.
Comment
-
-
Originally posted by B.JI hope you guys aren't talking about good stock tips, because I cannot understand what you're writing."Trade What Is Happening...Not What You Think Is Gonna Happen"
Follow Me On Twitter
Comment
-
-
Originally posted by IICGo to http://FreeTranslation.com You didn't really think I spoke French did you?
I need some good picks for tomorrow. It's research time. I'll post any picks I may find.
Comment
-
Comment